Selamat Datang 2010  

Posted in ,

SAYIDINA ALI KARAMALLAHU WAJHAH:

Cukuplah bila aku merasa mulia kerana Engkau sebagai Tuhan bagiku dan cukuplah bila aku bangga bahawa aku menjadi hamba bagiMu. Engkau bagiku sebagaimana yang aku cintai, maka berilah aku taufiq sebagaimana yang Engkau cintai...


______________________________________________________________________________

Maaf lama tidak mengemaskini.

Awal persekolahan sudah tentu para pendidik agak sibuk.. Serba serbi perlu disediakan dan rasanya setelah hampir 4minggu persekolahan, hampir semua sekolah sudahpun mengadakan mesyuarat agung kelab/persatuan, permainan, unit pakaian seragam.
Justeru,
khusus kepada semua guru penasihat KRS/TKRS,
data-data kadet boleh mula diperkemaskan semula dan daftarkan nama ahli baru tingkatan satu atau ahli baru mendaftar UPS KRS.

Selamat meneruskan tugasan.

This entry was posted on Thursday, January 28, 2010 at Thursday, January 28, 2010 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 komen

Post a Comment